01

בניית תשתית

הגדרת מטרות ויעדים, פיתוח חומרים שיווקיים, בניית תהליך ברור לשליחת ההטבות והגדרת מטרת התרומה לפרויקט ספציפי – ליצירת חיבור וחיזוק ההרתמות של תורמים ושותפים עסקיים.

02

גיוס הטבות

יצירת שיתופי פעולה מסחריים עם החברות המובילות במשק להענקת הטבה ייחודית לתורמים, בשווי התרומה שלהם.

03

בניית תהליך גיוס

יצירת אסטרטגיה לגיוס תורמי עבר, הדרכת צוות העמותה בביצוע השיחות, בניית תסריטי שיחה וליווי בתהליך.

04

ניהול ושימור תורמים

שליחת טמפלטים חודשיים לעמותה לשליחה לתורמים והטמעת אסטרטגיית שימור התורמים.

05

קמפייני משפיענים

הרחבת קהילת התורמים באמצעות משפיענים ושיווק תוכן אותנטי, המשקף את חוויית התורמים הקיימים שנהנים מההטבות.