
בעידן הדיגיטלי, משפיענים אינם רק פרזנטורים – הם יוצרים קהילות שלמות ומעצבים התנהגויות של עוקביהם. כאשר משפיען מחובר למטרה מסוימת, הקהל שלו מרגיש את זה ומושפע בהתאם. עמותות שמבינות את הכוח הזה יכולות למנף את המשפיענים כדי להגיע לתורמים חדשים בדרך אותנטית.שיתוף פעולה עם משפיענים אינו רק "קמפיין" – זו אסטרטגיה לטווח ארוך. ככל שהחיבור בין המשפיען למטרה אותנטי יותר, כך המעורבות תהיה גבוהה יותר. עדויות אישיות, סרטוני הסברה ושיתוף חוויות אישיות הופכים את התרומה למשהו חי ומוחשי.בנוסף, יצירת אתגרים, מבצעי התרמה חברתיים והנעה לפעולה דרך פלטפורמות כמו אינסטגרם וטיקטוק, יכולה להביא לחשיפה רחבה ולתרומות משמעותיות. משפיענים יכולים להפוך את התרומה לחלק מהתרבות של קהל היעד שלהם, וליצור שינוי אמיתי ומשמעותי.
© כל הזכויות שמורות ל-GiveCycle. אין להעתיק, לשכפל או להשתמש בתוכן ללא אישור מראש.